Určite ste mali plno skvelých nápadov a myšlienok, ktoré by vám túto myšlienku o vlastnej agentúre splnilo, ale vždy to skončilo pri otázke financií.

  • Ako každý z vás som začínal úplne od nuly, rozmýšľal som v čom by bola dlhodobá perspektíva, po čom je dopyt na trhu. Jednou z myšlienok, ktorá sa mi vracala bola myšlienka:
    Reklamná agentúra.

Dôvod bol jednoduchý.

Nie každý človek má príležitosť pracovať v obore, ktorý ho baví alebo
v ktorom dosiahol vzdelanie. V pätnástich rokoch, keď mladý človek rozhoduje pre život zvoliť si svoju cestu nie vždy sa to podarí podľa jeho predstáv.

  •  Vyučil som sa v odvetví, ktoré išlo do útlmu a tak som skončil ako obyčajný robotník vo firme, ktorá vyrábala palety.

    Práca nie náročná ale pracovať 8 hodín denne, v prípade veľa objednávok aj soboty ma nenapĺňala a o finančnom hodnotení ani nehovorím.

Túžba po vlastnom bývaním

  • Ako každý mladý človek túži po založení rodiny alebo cestovaní a či len tak po veciach každodennej potreby Otázka bývania v dnešnej dobe je zložitá. Banka vám poskytne hypotéku, ale máte istotu že ju dokážete splácať? Máte také zamestnanie, ktoré vám to garantuje?

    Pri strate zamestnania, napríklad ako sa to stalo počas krízy po roku 2009, kde niektorí moji známy boli prepustení z práce a nemali na mesačnú splátku hypotéky.

Obava zo straty zamestnania sa stala realitou

  • Dostali sa do bludného kruhu, kde vziať na splátku, pokles životnej úrovne, alebo dokonca prísť o nehnuteľnosť na ktorú mám hypotéku alebo nedokážem ju splácať. Mašinéria exekúcií je stále aktuálna aj dnes. Pri tejto predstave neustáleho stresu z obáv o stratu zamestnania, nízkej mzdy a padnutia na ekonomické dno som sa rozhodol pre zmenu.

1269426677

Život je len jeden tak prečo to neskúsiť

  • Možno mi pomohla v tom aj spomienka na citát Amerického prezidenta, ktorý povedal

    „ Nepýtaj sa čo urobila Amerika pre teba, ale polož si otázku čo si ty urobil pre Ameriku.“

    Bolo mi jasné, že vyplakávať nad životom sa neoplatí,
    ak ja sám neurobím nič pre to, aby sa to zmenilo k lepšiemu.

    Rozmýšľal som ako to zmeniť, v rámci mojich možností a schopností, a v čom by bola perspektíva, po čom je dopyt na trhu. Jednou z myšlienok, ktorá sa mi vracala bola myšlienka: Reklamná agentúra.

  •  
  • Dôvod bol jednoduchý.
    V reklame je potenciál peňazí. Len si zistite koľko stojí reklamný inzerát v nejakom médiu či už v novinách alebo rádiu, televízii ale na internetových portáloch.

     

  • Dnešná moderná doba je doba konzumná a vyznačuje sa obrovskou spotrebou výrobkov, tovaru, ktorý ľudia kupujú pre každodennú potrebu alebo pre potešenie. Vychádzajme z toho, že ľudia kúpia len taký výrobok o ktorom sú dostupné informácie.

    Výrobok môže byť akokoľvek dobrý, pokiaľ spotrebiteľ o ňom nevie, nemá žiadne informácie, jednoducho vám bude ležať skladom.

     

Jedine informácie dokážu tovar predať, ale rovnako ho aj zapudiť. Takže kladné informácie o tovare, alebo službe, ktorú chce človek kúpiť musia byť zrozumiteľné, pravdivé a dostupné širokej verejnosti aby sa ten produkt predal.

A to je hlavný cieľ reklamy: Informovať a produkte. „ INFORMÁCIE = REKLAMA!“ Toto je tá správna parketa pre Reklamnú agentúru.

Jednoduchá predstava ale zložitý proces

  • Reklamná agentúra: Jednoduchá predstava, ktorá sa za týmito dvoma slovami skrýva je aj technické vybavenie, ktoré neodmysliteľne potrebujete k tomu aby mohol byť tovar s propagovaný alebo vyrobený pre širokú verejnosť ako napríklad

  • Tlačiareň

  • Kopírovačku

  • Rezačku

  • Veľkoformátovú tlačiareň na plagáty

  • Tlačiareň na reklamné plachty

  • Tlačiaren na textil sieťotlač

  • 3D tlačiareň

  • Grafické programy

  • Veľkoplošnú elektrickú žehličku na textil

  • Penetračný stroj

  • Kopec iných strojov

Po dohode s investorom a bankou na úver sa cena pohybovala od 329 000€ a vyššie to ešte nebol započítaný spotrebný materiál ako tlačiarenské farby,

textil, papiere, plachty, fólie, prvý nákup vyšiel na 8000€), ďalej potrebujete priestor, kde by sa táto reklama tvorila a to znamená prenájom pokiaľ to nemáte doma napríklad v rodinnom dome v podobe nevyužitej miestnosti čo v bytovke neprichádza do úvahy.

Museli by ste sa naučiť ovládať tlačiarne a stroje, ako správne urobiť potlač tričká, ako tričko žehliť a dodržať správny technologický postup. Ak toto všetko by ste zvládli neostal by vám čas pre vašu rodinu, alebo na inú relaxačnú činnosť. Jednou z možností je zamestnať niekoho, kto by tieto stroje správne obsluhoval.

 

Zamestnancov musíte zaplatiť. Vyškoliť zamestnancov tak aby nerobili chyby. Ja som to všetko absolvoval. Krok za krokom, postupne a opakovane som zamestnancov učil ako správne tlačiť a robiť bez chýb . Na začiatku to bolo hrozné, pamätám si ako som krivo vytlačil na tričko logo a dokonca som zabudol penetrovať no katastrofa .

Kliknite na tlačidlo UPRAVIŤ a zmeňte nasledujúci text.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kliknite na tlačidlo UPRAVIŤ a zmeňte nasledujúci text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kliknite na tlačidlo UPRAVIŤ a zmeňte nasledujúci text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.